ورزش

جنگ دو برادر در استقلال و پرسپولیس بعد از ۳۲ سال

جنگ دو برادر در استقلال و پرسپولیس بعد از ۳۲ سال

به گزارش خبرورزشی، میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست تا پس از بالغ بر سه دهه دوباره شاهد حضور همزمان دو برادر در استقلال و پرسپولیس باشیم. اتفاقی که البته طی دهه‌های گذشته نیز به وقوع پیوسته و بی‌سابقه تلقی نمی‌شود اما این برای نخستین مرتبه در تاریخ فوتبال ایران است که دو برادر دوقلو به صورت همزمان در استقلال و پرسپولیس حضور دارند.

 آخرین باری که دو برادر فوتبالیست به صورت همزمان در ترکیب استقلال و پرسپولیس دربی پایتخت را تجربه کردند به بهار سال ۱۳۷۱ باز می‌گردد مسابقه‌ای که مهدی فنونی‌زاده استقلالی بود و مرتضی فنونی‌زاده پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت که آن دیدار در نهایت با تک گل صمد مرفاوی به سود استقلال تمام شد.

اگرچه مهرداد محمدی به خاطر محرومیت نمی‌تواند در دربی رفت حضور پیدا کند ولی با توجه به اینکه احتمال دارد دربی برگشت نیز در روزهای پایانی زمستان امسال برگزار شود، ما می‌توانیم پس از ۳۲ سال دوباره در دربی تهران شاهد تقابل ۲ برادر با پیراهن آبی و قرمز مقابل یکدیگر باشیم. اتفاقی که قبلاً در جریان رویارویی فنونی‌زاده‌ها و البته برادران بیانی به وقوع پیوسته بود.

بیشتر بخوانید: داستان جالب زندگی میلاد و مهرداد محمدی/ از پیچاندن موتور رستوران و آزار ‌و اذیت همسایه‌ها تا عشق به مجتبی محرمی و لیدری جایگاه ۲۶

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا